I. Γενικοί όροι επιχειρηματικής δραστηριότητας και κρατήσεων

Κατάσταση: 07/3/2024

1 Πεδίο εφαρμογής

1.1 Οι Γενικοί όροι επιχειρηματικής δραστηριότητας και οι ειδικές προϋποθέσεις κρατήσεων ισχύουν για τη χρήση των διαδικτυακών πυλών της FlixBus (συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής για κινητά, η οποία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους πελάτες που επισκέπτονται τις εν λόγω διαδικτυακές πύλες) και την κράτηση ταξιδιών στο FlixBus.

1.2 Λάβετε υπόψη ότι οι παρόντες Γενικοί όροι επιχειρηματικής δραστηριότητας και οι ειδικές προϋποθέσεις κρατήσεων δεν ισχύουν για τα ακόλουθα θέματα, τα οποία καλύπτονται από ξεχωριστούς όρους και προϋποθέσεις:

α)  Στις διαδικτυακές πύλες της, η FlixBus επιτρέπει επίσης την καταχώριση και κράτηση υπηρεσιών χερσαίων μεταφορών τρίτων μερών που προσφέρονται από τρίτους μεταφορείς εξουσιοδοτημένους από την FlixBus για τη δημοσίευση και προβολή ορισμένων ταξιδιών στις διαδικτυακές πύλες τους για τις οποίες η FlixBus δεν είναι ο συμβατικός συνεργάτης σχετικά με την κράτηση εισιτηρίων («Προσφορές μεταφορέων White Label»).  Αυτές οι προσφορές δεν αποτελούν την κράτηση ταξιδιών στη FlixBus, καθώς σε σχέση με αυτήν την προσφορά η FlixBus επιτρέπει την κράτηση μόνο Προσφορών μεταφορέων White Label μέσω ενός ιστότοπου στη διεύθυνση booking.flixbus.com ή με τη μορφή εφαρμογής για κινητά, η οποία έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους πελάτες να επισκέπτονται τον ιστότοπο (συλλήβδην η «Πλατφόρμα White Label»). Η εφαρμοσιμότητα μιας Προσφοράς μεταφορέων White Label θα υποδεικνύεται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης από μια ανακατεύθυνση από τις διαδικτυακές πύλες FlixBus στην Πλατφόρμα White Label. Η πρόσβαση των Πελατών στην Πλατφόρμα White Label και οι όροι και οι προϋποθέσεις των παρεχόμενων υπηρεσιών της FlixBus και των συνεργατών της σε σχέση με την κράτηση των Προσφορών μεταφορέων White Label στην Πλατφόρμα White Label ρυθμίζονται από τους ξεχωριστούς Όρους και Προϋποθέσεις της Πλατφόρμας White Label.

β)  Οι όροι και οι προϋποθέσεις σε σχέση με τη μεταφορά επιβατών θα διέπονται από ξεχωριστούς όρους και προϋποθέσεις που εξαρτώνται από την ισχύουσα συμβατική μεταφορική εταιρεία. Ο σχετικός συμβατικός μεταφορέας («Μεταφορέας») και οι αντίστοιχοι όροι και προϋποθέσεις μεταφοράς («Όροι και προϋποθέσεις μεταφορέα») θα αναφέρονται κατά τη διαδικασία αναζήτησης και κράτησης.

2 Συμβατικός συνεργάτης

Ο Συμβατικός συνεργάτης για τις κρατήσεις ταξιδιών (πωλητής εισιτηρίων) και τη χρήση της διαδικτυακής πύλης είναι η Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 Μόναχο, εφεξής αναφερόμενη ως Flix.

3 Εμπορική χρήση της διαδικτυακής πύλης

3.1 Τα κέντρα σύγκρισης τιμών μπορούν να συνάψουν γραπτή σύμβαση με την Flix, η οποία τους επιτρέπει να λαμβάνουν, να επεξεργάζονται και να δημοσιεύουν τις τιμές και τα χρονοδιαγράμματα της Flix.

3.2 Δεν επιτρέπεται η μη ιδιωτική ή εμπορική χρήση της διαδικτυακής πύλης Flix. Η χρήση αυτοματοποιημένων συστημάτων για την εξαγωγή δεδομένων από αυτόν τον ιστότοπο για εμπορική χρήση («screen scraping», συλλογή δεδομένων οθόνης) απαγορεύεται. Η Flix διατηρεί το δικαίωμα να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα κατά των παραβάσεων.

4 Πληρωμές και κουπόνια

4.1 Τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν με διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, ανάλογα με τον ιστότοπο κρατήσεων:

  • Στο διαδίκτυο: PayPal, χρεωστική, πιστωτική κάρτα (Mastercard/Visa/Amex), τραπεζικό έμβασμα SOFORT, iDEAL, PostFinance, Carte Bleue, Dotpay, Google Pay, Apple Pay. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην προσφέρουμε ορισμένους τρόπους πληρωμής για οποιαδήποτε κράτηση και να ζητήσουμε άλλους τρόπους πληρωμής.
  • Στο όχημα: Μετρητά.
  • Σε σημεία πώλησης/ταξιδιωτικά πρακτορεία: Μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλες οι μέθοδοι πληρωμής που προσφέρονται από το πρακτορείο. Οι πληρωμές σε μετρητά θα γίνονται πάντα αποδεκτές. Εάν το σημείο πώλησης βρίσκεται στο όχημα μεταφοράς, οι μέθοδοι πληρωμής μπορεί να περιορίζονται μόνο σε μετρητά ή πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

4.2 Ειδικοί όροι πληρωμής με πιστωτική κάρτα:

4.2.1 Εάν η πληρωμή γίνει με πιστωτική κάρτα, ο λογαριασμός του πελάτη θα χρεωθεί στο τέλος της κράτησης. Πληρώνοντας με πιστωτική κάρτα, ο πελάτης δίνει εντολή στο πιστωτικό του ίδρυμα κατά τη στιγμή της κράτησης να ενημερώσει την Flix ή ένα τρίτο μέρος εξουσιοδοτημένο από αυτήν, σε περίπτωση αντιστροφής χρέωσης, για το όνομα και την πλήρη διεύθυνση του πελάτη, έτσι ώστε η Flix να μπορεί να διεκδικήσει τις αξιώσεις της κατά του πελάτη.

4.2.2 Απαιτείται από τους επιβάτες να πληρώσουν τις τραπεζικές χρεώσεις που προκύπτουν σε περίπτωση αντιστροφής χρέωσης που σχετίζεται με πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Μπορεί, επίσης, να προκύψουν χρεώσεις ακύρωσης. Οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποδείξουν ότι η αντιστροφή χρέωσης πραγματοποιήθηκε με μικρότερο ή μηδενικό κόστος. Σε περίπτωση αντιστροφής χρέωσης, οι πελάτες ενδέχεται να μην επιτρέπεται να πραγματοποιούν πληρωμές με πιστωτική κάρτα σε προσωρινή ή μακροπρόθεσμη βάση.

4.3 Ύστερα από ανεπιτυχείς προσπάθειες είσπραξης από την Flix, οι αξιώσεις θα διαβιβαστούν σε έναν εξωτερικό πάροχο υπηρεσιών για περαιτέρω επεξεργασία. Η Flix μπορεί να διαβιβάσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των οφειλετών σε αυτόν τον εξωτερικό πάροχο υπηρεσιών για αυτόν τον σκοπό.

4.4 Αντιστάθμιση, δικαίωμα διατήρησης

4.4.1 Οι πελάτες δικαιούνται δικαίωμα αντιστάθμισης μόνο στην περίπτωση που οι αντίθετες αξιώσεις τους είναι νομικά κατοχυρωμένες ή δεν αμφισβητούνται ή αναγνωρίζονται από εμάς. Επιπλέον, θα έχουν δικαίωμα διατήρησης μόνο εάν και στον βαθμό που η αντίθετη αξίωσή τους βασίζεται στην ίδια συμβατική σχέση.

4.4.2 Εάν οι πελάτες αθετήσουν οποιεσδήποτε υποχρεώσεις πληρωμής, όλες οι υπάρχουσες αξιώσεις από την ίδια συμβατική σχέση θα λήξουν με άμεση ισχύ.

4.5 Τέλη πληρωμής

4.5.1Η συνολική τιμή του εισιτηρίου που δηλώνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνει τυχόν τέλη πληρωμής που χρεώνονται από τρίτους παρόχους για τη μέθοδο πληρωμής που έχετε επιλέξει και που πρέπει να καταβληθούν από εσάς, καθώς και νόμιμο φόρο επί των πωλήσεων.

4.5.2 Για τους πελάτες που επιλέγουν μια μέθοδο πληρωμής που υπόκειται σε χρεώσεις, θα ισχύει ένα τέλος πληρωμής, συν ΦΠΑ, που αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό της συνολικής αξίας του καλαθιού αγορών. Σε κάθε χώρα υπάρχει τουλάχιστον μία διαθέσιμη δωρεάν και κοινή μέθοδος πληρωμής.

4.6 Εξαργύρωση κουπονιών:

4.6.1 Μπορεί να εξαργυρωθεί έως ένα κουπόνι ανά κράτηση. Τα κουπόνια μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο ηλεκτρονικά ή μέσω των συνεργαζόμενων πρακτορείων μας.

Τα κουπόνια χρηματικής αξίας, γνωστά ως «πιστωτικά κουπόνια», μπορούν να εξαργυρωθούν για ολόκληρο το καλάθι αγορών.

Τα εκπτωτικά κουπόνια με ποσοστιαία αξία ή τα κουπόνια για δωρεάν ταξίδι μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο για τον ναύλο του εισιτηρίου. Δεν είναι δυνατή η πληρωμή πρόσθετων υπηρεσιών (π.χ. τέλη υπηρεσίας, επιπλέον χρεώσεις για ποδήλατα ή αποσκευές) για τη χρήση αυτών των τύπων κουπονιών.

4.6.2 Στην περίπτωση εκστρατειών κουπονιών που πραγματοποιούνται από την Flix στο πλαίσιο δραστηριοτήτων εμπορικής προώθησης, η απόκτηση και χρήση κουπονιών περιορίζεται σε τρία κουπόνια ανά άτομο. Εάν ένα άτομο εξαργυρώσει περισσότερα από τρία κουπόνια από την ίδια καμπάνια κουπονιών, η Flix μπορεί να ακυρώσει όλες τις κρατήσεις που υπερβαίνουν τα τρία πρώτα εισιτήρια. Αυτός ο κανονισμός μπορεί να αρθεί στο πλαίσιο ειδικών προωθητικών ενεργειών.

4.6.3 Τα κουπόνια που εκδίδονται δωρεάν στο πλαίσιο δραστηριοτήτων εμπορικής προώθησης ή ως χειρονομία καλής θέλησης λήγουν μετά την ολοκλήρωση της πρώτης διαδικασίας κράτησης.

4.6.4 Η εμπορική χρήση και συγκεκριμένα η μεταπώληση κουπονιών δεν επιτρέπεται και θα τιμωρηθεί από την Flix μέσω αποκλεισμού εισιτηρίων ή/και διεκδίκησης αξιώσεων ζημιών.

4.6.5 Εξαιρείται η καταβολή οποιουδήποτε υπολοίπου σε ένα κουπόνι.

4.6.6 Σε περίπτωση απάτης, απόπειρας εξαπάτησης ή υποψίας για άλλες παράνομες δραστηριότητες που σχετίζονται με την αγορά, την εξαγορά ή τη μεταφορά ενός κουπονιού δώρου, η Flix διατηρεί το δικαίωμα να κλείσει τον αντίστοιχο λογαριασμό πελάτη ή/και να απαιτήσει έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής ή/και να αναστείλει το κουπόνι. Δεν υπάρχει δικαίωμα έγκρισης ή εξαργύρωσης του επηρεαζόμενου κουπονιού.

4.6.7 Σε περίπτωση απάτης, απόπειρας εξαπάτησης ή υποψίας άλλων παράνομων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την αγορά, την εξαγορά ή τη μεταφορά ενός κουπονιού δώρου, η Flix διατηρεί το δικαίωμα να ματαιώσει οποιαδήποτε εισιτήρια αγοράζονται πλήρως ή εν μέρει μέσω της εξαργύρωσης ενός τέτοιου κουπονιού.

4.7 Εξαργύρωση κουπονιών InterFlix

4.7.1 Μπορεί να εξαργυρωθεί έως ένα κουπόνι ανά κράτηση. Οι κωδικοί κουπονιών ενεργοποιούνται αυτόματα εντός 48 ωρών και μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο ηλεκτρονικά ή στα συνεργαζόμενα πρακτορεία μας.

4.7.2 Τα κουπόνια είναι εξαργυρώσιμα εντός τριών μηνών.

4.7.3 Είναι δυνατή μόνο η κράτηση μιας απευθείας σύνδεσης, εκτός από την αναχώρηση και την επιστροφή. Ο τόπος αναχώρησης δεν είναι απαραίτητο να είναι ο ίδιος με τον προορισμό.

4.7.4 Τα κουπόνια είναι εξατομικευμένα και μη διαπραγματεύσιμα.

4.7.5 Οι κρατήσεις μπορούν να αλλάξουν μόνο μέσω της εξυπηρέτησης πελατών μας. Η ακύρωση εξαιρείται.

4.7.6 Η εμπορική χρήση και συγκεκριμένα η μεταπώληση κουπονιών δεν επιτρέπεται και θα τιμωρηθεί από την Flix μέσω αποκλεισμού εισιτηρίων ή/και διεκδίκησης αξιώσεων ζημιών.

4.7.7 Εξαιρείται η καταβολή οποιουδήποτε υπολοίπου σε ένα κουπόνι.

4.7.8 Κάθε ταξίδι για το οποίο γίνεται κράτηση με τη χρήση κουπονιού διαχωρίζεται και αποσπάται από άλλα ταξίδια.

4.7.9 Ο επιβάτης έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών. Η ειδοποίηση απόσυρσης πρέπει να δοθεί σε μορφή κειμένου.

4.8 Εκστρατείες τιμών

4.8.1 Ο αριθμός των μειωμένων εισιτηρίων που μπορούν να αγοραστούν σύμφωνα με τις εκστρατείες τιμών που πραγματοποιούνται από την Flix SE στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων εμπορικής προώθησης περιορίζεται σε τρία εισιτήρια ανά άτομο. Ένα άτομο μπορεί να αγοράσει μόνο τρία εισιτήρια από την ίδια εκστρατεία τιμών, διαφορετικά η Flix SE μπορεί να ματαιώσει όλες τις επακόλουθες κρατήσεις. Αυτός ο κανονισμός μπορεί να αρθεί σε περίπτωση ειδικών προωθητικών ενεργειών.

4.8.2 Η εμπορική χρήση και συγκεκριμένα η μεταπώληση κουπονιών δεν επιτρέπεται και θα τιμωρηθεί από την Flix SE μέσω αναστολής εισιτηρίων ή/και διεκδίκησης αξιώσεων ζημιών.

4.8.3 Σε περίπτωση απάτης, απόπειρας εξαπάτησης ή υποψίας για άλλες παράνομες δραστηριότητες που σχετίζονται με την αγορά, την εξαγορά ή τη μεταφορά εισιτηρίων, η Flix διατηρεί το δικαίωμα να κλείσει τον αντίστοιχο λογαριασμό πελάτη ή/και να απαιτήσει έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής ή/και να αναστείλει τα εισιτήρια. Η Flix SE δεν θα ικανοποιήσει καμία αξίωση για επικύρωση ή εξαργύρωση του σχετικού εισιτηρίου.

4.8.4 Σε περίπτωση απάτης, απόπειρας εξαπάτησης ή υποψίας άλλων παράνομων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την αγορά, την εξαγορά ή τη μεταφορά εισιτηρίων, η Flix SE διατηρεί το δικαίωμα να ματαιώσει οποιαδήποτε εισιτήρια αγοράζονται πλήρως ή εν μέρει.

4.8.5 Τα εισιτήρια που αγοράζονται κατά τη διάρκεια μιας προσφοράς, τα οποία υπόκεινται σε αλλαγές μετά το τέλος της προσφοράς, πρέπει να αγοράζονται στην πλήρη τιμή που ισχύει για το ταξίδι ή κατά την ημερομηνία που αναγράφεται στο εισιτήριο.

5 Ακύρωση και αλλαγή κράτησης

5.1 Η νέα κράτηση υπόκειται σε προηγούμενη ακύρωση του ταξιδιού. Ακύρωση μπορεί να γίνει είτε πριν από την αναχώρηση, σύμφωνα με τις παραγράφους 5.2 έως 5.5, είτε μετά τη μη χρήση του εισιτηρίου σύμφωνα με την παράγραφο 5.6. Οι οδηγοί δεν μπορούν να αλλάξουν ή να ακυρώσουν κρατήσεις για εσάς.

5.2 Η ακύρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στους ιστότοπους της FlixBus ή από συνεργαζόμενα πρακτορεία και εκδοτήρια εισιτηρίων της FlixCompanies έως και 15 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής θεωρείται μία κράτηση.

5.3 Σε περίπτωση ακύρωσης, εκδίδεται το λεγόμενο κουπόνι ακύρωσης. Αυτό το κουπόνι ακύρωσης ισχύει για 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του και δίνει το δικαίωμα στον επιβάτη να κάνει νέα κράτηση εντός αυτής της περιόδου μέχρι την αξία του κουπονιού. Εάν η τιμή της νέας κράτησης είναι μεγαλύτερη από την αξία του κουπονιού, η διαφορά θα πρέπει να καταβληθεί. Εάν η τιμή είναι χαμηλότερη, η διαφορά θα παραμείνει στο κουπόνι ακύρωσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετική κράτηση. Αυτές οι διατάξεις μπορεί να αλλάξουν σε περίπτωση προσφορών που ισχύουν μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Λεπτομερέστερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους όρους και τις προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας στη διαδικτυακή πύλη.

5.4 Ενδέχεται να χρεωθεί τέλος ακύρωσης για κάθε ακύρωση, που ισχύει ανά ακυρωμένο ταξίδι και ανά επιβάτη. Το κουπόνι ακύρωσης θα εκδοθεί στο ποσό της τιμής του εισιτηρίου, μείον το κόστος ακύρωσης. Εάν το όνομα του επιβάτη έχει αλλάξει και ο ναύλος έχει αυξηθεί στο μεταξύ, η διαφορά πρέπει να καταβληθεί. Μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό τηλεφώνου χωρίς χρέωση.

5.5 Εάν χρησιμοποιείται κουπόνι ακύρωσης για μια κράτηση, ισχύουν επίσης οι ίδιοι όροι και προϋποθέσεις για ακυρώσεις στο νέο ταξίδι.

5.6 Εάν ένα εισιτήριο για το οποίο οι FlixCompanies είναι μεταφορείς δεν χρησιμοποιηθεί για το ταξίδι, ο ναύλος θα επιστραφεί με την παρουσίαση του εισιτηρίου μείον ένα τέλος επεξεργασίας ανά ταξίδι και επιβάτη, εκτός εάν ο επιβάτης μπορεί να αποδείξει ότι έχει προκληθεί ζημία ή ζημίες για μικρότερο ποσό. Το βάρος της απόδειξης μη χρήσης του εισιτηρίου επιβαρύνει τον επιβάτη. Δημιουργείται ένα εισιτήριο για κάθε άτομο και κάθε ταξίδι. Οι συνδέσεις με μεταφορές (διασυνδέσεις) αντιμετωπίζονται ως ένα ταξίδι. Το αίτημα μπορεί να υποβληθεί ανεπίσημα εντός 3 μηνών. Πρέπει να αποσταλεί στη διεύθυνση Flix ή FlixBus DACH, ταχυδρομικές διευθύνσεις Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 Μόναχο ή FlixBus DACH GmbH, Warschauer Platz 11-13, 10245 Βερολίνο. Το τέλος επεξεργασίας θα μειωθεί στο ποσό των 2 € (ή στο ποσό που αντιστοιχεί στο αντίστοιχο νόμισμα) ανά επιβάτη και ταξίδι, συν τυχόν τέλη τραπεζικών μεταφορών, εάν ο μεταφορέας είναι η Flix SE ή η FlixBus DACH GmbH και εάν το αίτημα υποβληθεί εγκαίρως, το αργότερο εντός μίας εβδομάδας μετά τη λήξη του εισιτηρίου. Συνεπώς, το ποσό του τέλους επεξεργασίας βασίζεται στην καθυστέρηση μετά την αναχώρηση όταν υποβάλλεται το αίτημα επιστροφής χρημάτων. 5.6 Δεν ισχύει για εισιτήρια που εκδίδονται από την FlixTrain GmbH. 

5.7 Καμία από τις προαναφερθείσες χρεώσεις επεξεργασίας, τα τέλη ακύρωσης ή οποιαδήποτε τέλη μεταφοράς δεν ισχύουν εάν ζητηθεί επιστροφή χρημάτων για λόγους που αποτελούν ευθύνη της Flix SE ή των FlixCompanies. Η πίστωση του ναύλου, μείον οποιαδήποτε χρέωση επεξεργασίας ή οποιοδήποτε τέλος μεταφοράς, θα καταβάλλεται αποκλειστικά στον λογαριασμό που έχει καθορίσει ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας ή στον λογαριασμό της πιστωτικής του κάρτας, εάν η πληρωμή πραγματοποιήθηκε με πιστωτική κάρτα.

5.8 Δεν ισχύουν αποκλίνουσες πολιτικές ακύρωσης σε οποιουσδήποτε Όρους και Προϋποθέσεις του Μεταφορέα.

6 Τέλος κράτησης

Το τέλος κράτησης ύψους 0,99 ευρώ (ή στο ποσό που αντιστοιχεί στο αντίστοιχο νόμισμα) χρεώνεται με κάθε κράτηση. Το τέλος χρεώνεται ανά παραγγελία για τη χρήση της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής κράτησης, καθώς και άλλων εργαλείων που χρησιμοποιεί ένας πελάτης, τα οποία περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, τα εργαλεία «Διαχείριση της κράτησής μου» /το εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης για αλλαγές σε ταξίδια, την προσθήκη αποσκευών.

Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη, το τέλος υπηρεσίας δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση κράτησης μέσω τηλεφώνου (από την Υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών) ή σε ένα από τα πρακτορεία μας και τους μη ηλεκτρονικούς μεταπωλητές μας ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις.

7 Τόπος δικαιοδοσίας

Ο τόπος δικαιοδοσίας για εγγεγραμμένους εμπόρους, νομικά και φυσικά πρόσωπα που δεν έχουν γενικό τόπο δικαιοδοσίας στη Γερμανία, καθώς και για φυσικά πρόσωπα που έχουν μετακομίσει ή επαναπατριστεί στο εξωτερικό μετά τη σύναψη σύμβασης μεταφοράς, των οποίων η κατοικία ή η συνήθης κατοικία κατά τη στιγμή της καταγγελίας δεν είναι γνωστή, είναι το Μόναχο.

8 Ακυρότητα μεμονωμένων διατάξεων

Εάν μεμονωμένες διατάξεις των παρόντων Γενικών όρων επιχειρηματικής δραστηριότητας και των ειδικών προϋποθέσεων κράτησης πρέπει να είναι ή να καταστούν πλήρως ή μερικώς αναποτελεσματικές ή άκυρες, αυτό δεν θίγει κατ’ αρχήν την αποτελεσματικότητα της σύμβασης στο σύνολό της.
 

II Παρέκκλιση στην περίπτωση συγκεκριμένων χωρών

1.  Σουηδία

  • Σχετ. 4.1: Στη Σουηδία, μόνο πληρωμές με κάρτα γίνονται δεκτές στα οχήματα (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China UnionPay). Επιπλέον, στη Σουηδία το εισιτήριο μπορεί να αγοραστεί από τον οδηγό του λεωφορείου με χρήση κινητών συστημάτων πληρωμών που βασίζονται σε NFC. (για παράδειγμα: Swish, MobilePay, Apple Pay, Android Pay).

2.  Πολωνία

  • Σχετ. 4.1: Μόνο πληρωμές με κάρτα γίνονται δεκτές στα οχήματα (Visa, V Pay, MasterCard, Maestro JCB, PolCard, PolCard BIS, Diners Club, American Express) και το σύστημα BLIK για συνδέσεις που εκτελούνται από την FlixBus Polska sp. z o.o.
  • Σ χετ. 4.4.1, 4.4.2, 5.6: Αυτές οι διατάξεις δεν ισχύουν για συνδέσεις που εκτελούνται από την FlixBus Polska sp. z.o.o.
  • Σχετ. 5.1: Η ακύρωση δεν μπορεί να γίνει με τη μη χρήση του εισιτηρίου και τη λήψη επακόλουθης αποζημίωσης για συνδέσεις που εκτελούνται από τη FlixBus Polska sp. z o.o. ή οποιονδήποτε Μεταφορέα με έδρα στην Πολωνία.
  • Σχετ. 5.4: Το τέλος ακύρωσης δεν ισχύει για συνδέσεις που εκτελούνται από την FlixBus Polska sp. z.o.o ή οποιονδήποτε Μεταφορέα με έδρα στην Πολωνία.
  • Σχετ. 6: Για πληρωμές σε Ζλότι Πολωνίας, το τέλος κράτησης είναι 2,99 PLN.

3. Τσεχική Δημοκρατία

  • Σχετ. 5.4: Το τέλος ακύρωσης δεν ισχύει για ναύλους που καταβάλλονται σε τσεχικές κορώνες.
  • Σχετ. 7: Οποιαδήποτε ενδεχόμενη δικαστική διαφορά μεταξύ της FlixBus CZ s.r.o. και ενός επιβάτη θα ασκηθεί ενώπιον δικαστηρίου στην Τσεχική Δημοκρατία.

4. Ηνωμένο Βασίλειο

  • Σχετ. 5.6: Η επιστροφή χρημάτων του εισιτηρίου μετά τη λήξη του δεν ισχύει για συνδέσεις που εκτελούνται από την FlixBus UK Limited ή οποιονδήποτε Μεταφορέα με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Για κρατήσεις εντός του Η.Β., ισχύει τέλος υπηρεσίας 1 βρετανικής λίρας για την ηλεκτρονική σας κράτηση. Το τέλος χρεώνεται ανά παραγγελία και έχει σκοπό να καλύψει τις διοικητικές χρεώσεις που σχετίζονται με την κράτησή σας. Σε περίπτωση ακύρωσης, το τέλος υπηρεσίας δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση κρατήσεων μέσω τηλεφώνου (Εξυπηρέτηση Πελατών) ή σε ένα από τα πρακτορεία μας και τους μεταπωλητές εκτός διαδικτύου, ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετα τέλη.

5. Γαλλία

  • Σχετ. 5.6: Η επιστροφή χρημάτων του εισιτηρίου μετά τη λήξη του δεν ισχύει για συνδέσεις εντός Γαλλίας που εκτελούνται από την FlixBus France S.A.R.L ή οποιονδήποτε Μεταφορέα με έδρα στη Γαλλία.

6. Πορτογαλία

  • Σχετ. 5.6: Η επιστροφή χρημάτων του εισιτηρίου μετά τη λήξη του δεν ισχύει για συνδέσεις εντός Πορτογαλίας που εκτελούνται από την FlixBus Portugal Unipessoal LDA ή οποιονδήποτε Μεταφορέα με έδρα στην Πορτογαλία.

7. Ουκρανία

  • Σχετ. 4.5.1.: Η συνολική τιμή του εισιτηρίου που δηλώνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνει τυχόν τέλη πληρωμής που χρεώνονται από τρίτους παρόχους (από μέρους της FlixBus) για τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε και που πρέπει να καταβληθούν από εσάς, καθώς και νόμιμο φόρο επί των πωλήσεων.
    Με την επιφύλαξη των όσων ορίζονται διαφορετικά στο παρόν, η συνολική τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και πρέπει να καταβληθεί από τον πελάτη μπορεί να μην περιλαμβάνει τέλη της τράπεζας ή/και του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος του πελάτη, τα οποία μπορεί να χρεώνονται επιπλέον βάσει των σχετικών πολιτικών ή νόμων που σχετίζονται με την εν λόγω τράπεζα/χρηματοπιστωτικό ίδρυμα χωρίς επίγνωση και εμπλοκή της FlixBus, που προκαλούνται από, μεταξύ άλλων, τη διπλή μετατροπή που εφαρμόζεται από τη σχετική τράπεζα/χρηματοπιστωτικό ίδρυμα του πελάτη. Έτσι, τα Συμβαλλόμενα Μέρη συμφωνούν και επιβεβαιώνουν ότι η συνολική τιμή που θα πληρωθεί από τον πελάτη μπορεί να ενέχει επιπλέον χρέωση και η FlixBus δεν σχετίζεται και δεν θα ευθύνεται για οποιεσδήποτε τέτοιες επιπλέον χρεώσεις.

8. Δανία

  • Σχετ. 4.1: Οι πωλήσεις επί του οχήματος δεν είναι διαθέσιμες στη Δανία.